Eredetileg elvetették, hogy utódjon kapjon a legendás szedán, de olyan jól teljesítenek az SUV-k, hogy mégis megfontolják a Mazda6 folytatását.
Te is belegondoltál már, hogy milyen lenne szedán farral az új Volkswagen Passat? Nem kell tovább képzelődni, elkészült egy realisztikus grafika a nem létező szedán változatról.
Vincent Cobée, a Citroen vezére erősen kritizálta a jelenlegi villanyautós trendeket. Szavaival kénytelenek vagyunk egyetérteni.
Tavaly mindössze 6000 darab Toyota Camry fogyott saját hazájában, így nem csoda, hogy hamarosan megszabadulnak tőle.
Többször kacérkodott egy négyajtós sportszedán gondolatával a Porsche, mégis a Panamera volt az első olyan koncepció, amit gyártásba is vittek.
Igazi technológiai színházként mesélt a Citroën prémium almárkájának jelenlegi színvonaláról a DS 9 tesztautónk, amibe mindent beleraktak, amit csak lehetett – kivéve plusz egy villanymotort, de ezt nem is bántam.
Hosszított változatot láttunk már, de szélesítettet? Kínában úgy tűnik, hogy erre is lenne igény.
Ha azt mondom, hogy Bugatti EB110, mindenkinek beugrik a legendás középmotoros sportautó. Azt azonban kevesen tudják, hogy létezett egy szedán testvére is, amit most eladásra kínálnak.
Eltűnő kategóriák, halálra ítélt topmodellek? Hihetetlen, de egyre népesebb a mezőny.
Lassan tényleg ott tartunk, hogy a leglogikusabb, legmegfizethetőbb autókat az indiai piac kapja, és nem mi, itt Európában.