A Nissan N7 a Dongfeng kínai gyártóval közös projekt eredménye.
A modell a 2008-as Estoque koncepcióautóra épült volna, de az ötletet végül elvetették, helyette a Lanzador crossovert gyártja majd a cég.
Lassan tíz éves az Alfa Romeo Giulia, korunk egyik, ha nem a legszebb szedánja, és nem hajlandó egy percet sem öregedni.
A Tojoda Eidzsi gyámsága alatt megszületett Lexus LS annak idején azzal a pontosan megfogalmazott céllal jött létre, hogy felvegye a versenyt a világ legkiválóbb luxuslimuzinjaival. Három és fél évtized és öt generáció alatt bebizonyosodott, hogy ennél jóval többet tett.
Már hivatalos képeken látható a BYD prémium almárkájának karcsú szedánja, ami döbbenetesen erős lesz.
Nálunk már kikopóban vannak, Kínában viszont még nagyon kedvelik a szedánokat, így nem csoda, hogy két nagyobb kínai autógyár is kigurított új szedán modelleket.
1999-ben kezdődött meg a japán prémiummárka első sportszedánjának, az IS 200-nak a forgalmazása az öreg kontinensen.
A „nagyokosok” mind megmondták, hogy az 5-ös BMW-nek lőttek. Nyilván egyikük sem vezette még, mert akkor nem beszélnének ilyen sületlenségeket.
Hunyorítva akár Skoda Octaviának is tűnhet a törökök második autója, egyben első szedánja, ami természetesen teljesen elektromos lesz.
Eredetileg elvetették, hogy utódjon kapjon a legendás szedán, de olyan jól teljesítenek az SUV-k, hogy mégis megfontolják a Mazda6 folytatását.