gumiabroncs

Dunlop abrancsok az új Porschén és Mercedesen

2013.08.30.

A Dunlop ma jelentette be, hogy az új Porsche 911 GT3 modellhez a nagy teljesítményű Sport Maxx Race gumiabroncsot választották, míg
a Mercedes-AMG a Dunlop Sport Maxx RT gumiabroncsot választotta ki az új A 45 AMG modellje számára.

A Dunlop, a nagy és ultra nagy teljesítményű gumiabroncsok egyik vezető gyártója ma jelentette be, hogy az új Porsche 911 GT3 modellhez a nagy teljesítményű Sport Maxx Race gumiabroncsot választották. A Sport Maxx Race azért lett az új 911 GT3 első számú gumiabroncsa, mert kiegyensúlyozott, sportos teljesítményt képes nyújtani magas színvonalon.

A Dunlop kiterjedt versenyzési tapasztalatai alapján épített sportabroncs a Porsche 911 GT3 esetében elöl 245/35 ZR20 (91Y) NO, hátul 305/30 ZR20 (103Y) XL NO méretű. A méreteket és a konkrét összetételt kifejezetten az új Porsche 911 GT3 típushoz fejlesztették ki, a Porsche céggel szorosan együttműködve.

Andreas Preuninger, a Porsche AG GT részlegének projektigazgatója szerint: „A Dunlop Sport Maxx Race képességei a GT3 alatt elsősorban az általa nyújtott magas szintű tapadás miatt voltak meggyőzőek számunkra. Az autó fékezéskori lassulását a gumiknak köszönhetően tovább sikerült javítanunk, és a keresztirányú erők továbbítása is optimális volt. A határozott kormányreakció és a nagy stabilitású úttartás szintén kiemeli ezeket a gumikat a mezőnyből. A rendszer tesztelését a különböző aszfaltfelületekkel, kanyarsugarakkal és kompressziókkal jellemezhető Nürburgring Nordschleife versenypályán végezték. A tesztek is alátámasztották, hogy a gumi a 911 GT3 modellre szerelve kitűnően teljesít.”
 

Sport Maxx Race – versenyzői vénával

A 125 éves versenyzési tapasztalatokra alapozó Dunlop Sport Maxx Race gumit a Dunlop nagy versenyzési és közúti közlekedési szakértelemmel rendelkező mérnökei versenygumikhoz méltó összetevőkből fejlesztették ki. Az eredmény: érezhetően és mérhetően jobb tapadás széles hőfoktartományban, valamint kitűnő kanyarstabilitást biztosító szilárd, extra széles külső váll.

„A Dunlop 125 éves története arról szól, hogy a legjobb autó- és motorsport-technológiákat is képes átültetni napjaink legizgalmasabb közúti és versenyautóiba is” – tette hozzá Sanjay Khanna, a Dunlop márka marketingigazgatója. „Az, hogy a kultuszmárkának számító Porsche a mi termékünket választotta egy ilyen prémium típus gumijaként, mint az új 911 GT3, azt bizonyítja, hogy ma is képesek vagyunk, és a jövőben is képesek leszünk erre.”

Kettős születésnap

Az új Porsche 911 GT3 idei bemutatása éppen a 911-es sorozat 50. évfordulójára esik. Azonban idén a Dunlop is ünnepel: a céget éppen 125 évvel ezelőtt alapította meg John Boyd Dunlop, az első levegős gumiabroncs feltalálója. Mindmáig az ő technológiája képezi a gumiabroncsok alapját, és az ő ösztönző ereje hatására fejleszt a Dunlop egyre jobb és jobb termékeket a piac számára.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.09.19
A LEGO Csoport és a Formula 1 a mai napon bejelentette új, hosszútávú partnerségét, amivel céljuk,....
2024.09.19
A világszerte rohamtempóban terjeszkedő BYD felvásárolt egy német autóipari elosztóhálózatot, hogy....
2024.09.19
Szeptember 20-án, 11 órától várunk Benneteket itt, Facebook oldalunkon ÉLŐ-ben! - írja Facebook....
2024.09.19
Új, nehéz-tehergépjárművek számára kifejlesztett akkumulátortechnológiát mutatott be a CATL....
2024.09.19
Nem sikerült pontszerző helyen zárnia Hideg Ádám gokart világbajnoki ezüstérmes autóversenyzőnek a....
2024.09.19
Az alkoholfogyasztást gyakran a másik ember üveges tekintetéről lehet felismerni. A jövőben az....
2024.09.18
Kigyulladt egy autó az M3-ason, a főváros felé vezető oldalon, az 55-ös kilométernél, Hatvan....
2024.09.18
Lassan tíz éves az Alfa Romeo Giulia, korunk egyik, ha nem a legszebb szedánja, és nem hajlandó egy....
2024.09.18
A Duna emelkedő vízszintje miatt a következő napokban változik az M2-es metró és több villamos....
2024.09.18
Az új F5-M Roadster 1817 lóerőt küld a hátsó kerekeire, egy hatfokozatú kézi sebességváltón....