gumiabroncs

Dunlop abrancsok az új Porschén és Mercedesen

2013.08.30.

A Dunlop ma jelentette be, hogy az új Porsche 911 GT3 modellhez a nagy teljesítményű Sport Maxx Race gumiabroncsot választották, míg
a Mercedes-AMG a Dunlop Sport Maxx RT gumiabroncsot választotta ki az új A 45 AMG modellje számára.

A Dunlop, a nagy és ultra nagy teljesítményű gumiabroncsok egyik vezető gyártója ma jelentette be, hogy az új Porsche 911 GT3 modellhez a nagy teljesítményű Sport Maxx Race gumiabroncsot választották. A Sport Maxx Race azért lett az új 911 GT3 első számú gumiabroncsa, mert kiegyensúlyozott, sportos teljesítményt képes nyújtani magas színvonalon.

A Dunlop kiterjedt versenyzési tapasztalatai alapján épített sportabroncs a Porsche 911 GT3 esetében elöl 245/35 ZR20 (91Y) NO, hátul 305/30 ZR20 (103Y) XL NO méretű. A méreteket és a konkrét összetételt kifejezetten az új Porsche 911 GT3 típushoz fejlesztették ki, a Porsche céggel szorosan együttműködve.

Andreas Preuninger, a Porsche AG GT részlegének projektigazgatója szerint: „A Dunlop Sport Maxx Race képességei a GT3 alatt elsősorban az általa nyújtott magas szintű tapadás miatt voltak meggyőzőek számunkra. Az autó fékezéskori lassulását a gumiknak köszönhetően tovább sikerült javítanunk, és a keresztirányú erők továbbítása is optimális volt. A határozott kormányreakció és a nagy stabilitású úttartás szintén kiemeli ezeket a gumikat a mezőnyből. A rendszer tesztelését a különböző aszfaltfelületekkel, kanyarsugarakkal és kompressziókkal jellemezhető Nürburgring Nordschleife versenypályán végezték. A tesztek is alátámasztották, hogy a gumi a 911 GT3 modellre szerelve kitűnően teljesít.”
 

Sport Maxx Race – versenyzői vénával

A 125 éves versenyzési tapasztalatokra alapozó Dunlop Sport Maxx Race gumit a Dunlop nagy versenyzési és közúti közlekedési szakértelemmel rendelkező mérnökei versenygumikhoz méltó összetevőkből fejlesztették ki. Az eredmény: érezhetően és mérhetően jobb tapadás széles hőfoktartományban, valamint kitűnő kanyarstabilitást biztosító szilárd, extra széles külső váll.

„A Dunlop 125 éves története arról szól, hogy a legjobb autó- és motorsport-technológiákat is képes átültetni napjaink legizgalmasabb közúti és versenyautóiba is” – tette hozzá Sanjay Khanna, a Dunlop márka marketingigazgatója. „Az, hogy a kultuszmárkának számító Porsche a mi termékünket választotta egy ilyen prémium típus gumijaként, mint az új 911 GT3, azt bizonyítja, hogy ma is képesek vagyunk, és a jövőben is képesek leszünk erre.”

Kettős születésnap

Az új Porsche 911 GT3 idei bemutatása éppen a 911-es sorozat 50. évfordulójára esik. Azonban idén a Dunlop is ünnepel: a céget éppen 125 évvel ezelőtt alapította meg John Boyd Dunlop, az első levegős gumiabroncs feltalálója. Mindmáig az ő technológiája képezi a gumiabroncsok alapját, és az ő ösztönző ereje hatására fejleszt a Dunlop egyre jobb és jobb termékeket a piac számára.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
Két ember meghalt, miután három autó összeütközött a XVIII. kerületben, a 4-es főút Liszt Ferenc....
2024.04.19
Ideiglenes kényszermegoldásokkal hozná versenyképes pozícióba az európai gyártókat az Európai....
2024.04.18
Vadat gázolt egy autó Fertőboz és Hidegség között - írja a Katasztrófavédelem az esti tíz után. ..
2024.04.18
A HangZóna mai vendége Piri András, a Q-Service partnerhálózati vezetője, a Young Car Mechanic....
2024.04.18
A rendőrség kijelölte a péntek reggeltől szombat reggelig tartó ellenőrzések helyszíneit - írja a....
2024.04.18
A Hyundai az éllovas ezen a furcsa sztrádán.   ..
2024.04.18
A gyermekek önállóan alapvetően gyalogosként vagy kerékpárosként vesznek részt a forgalomban, míg....
2024.04.18
Elsősorban szórakoztató divattermék és csak másodsorban autó az új Mini Countryman. Ez persze nem....
2024.04.18
A Peugeot tovább szélesíti a teljesen vagy részben elektromos modelljei számát, hiszen a kizárólag....
2024.04.18
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....