Attól függően, hogy honnan kapja a híreket, a Tesla kilátásai a "a dicsőséges napoknak vége" és "az egyetlen gyártó, aki túléli a kínaiakat, az a Tesla" közötti spektrumon mozognak. Ahogy az gyakran előfordul, az igazság valószínűleg valahol középen van.
A hidegháború idején dúlt a dizájncsata, amerikai, szovjet, német és olasz gyártók harcoltak az autóstílus frontján.
Egyelőre koncepcióként hivatkoznak rá, de minden bizonnyal a Suzuki Swift következő generációjának egy sorozatgyártáshoz közeli változatát mutatta meg a japán gyártó.
Reisz János huszonegyszeres magyar bajnok, aki élete legnagyobb sikerének az 1956-os franciaországi 24 órás győzelmét tartotta.
Felmérés szerint az angol autósok fele sem gondolja, hogy egy villanyautó megfelelne neki és családjának. Elgondolkozhatunk, hogy nem kellett volna-e az EU valamennyi tagállamában népszavazást tartani a dugattyús motorok kinyírásáról, és átállásról egy még nem kellően bevált...
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő.
November utolsó hétvégéjén Ausztráliában több helyen is megemlékeztek az évtizedeken át dédelgetett nemzeti autómárka, a Holden 75. születésnapjáról. Sajnos a Holden ma már csak emlék.
Oroszország a kínai járműkivitel első számú célországává vált és éves szinten közel 500 százalékkal nőtt. A járműlogisztika, a költségek és a kapacitás azonban kihívást jelentenek, ami új szállítási módszerekhez, többek között a konténerekben szállított autókhoz vezet.