2023.08.07.

Némelyik a parkolást könnyítette, némelyikkel versenyeztek, íme néhány különleges pótkerékmegoldás.

2021.01.04.

Az European Rubber Journal (ERJ) által odaítélt ,,Journey to Automation” díj zsűrije a Continental-t nevezte ki a díj hat kategóriájának összesített győzteseként és a gumiabroncs-technológiai díj nyerteseként. Az Egyesült Királyság szakfolyóirata kitüntette a Conti C.A.R.E. gumiabroncs...

2021.01.03.

Túl lapos gumikkal nem csak kimerítő, de kevésbé biztonságos a biciklizés, ráadásul könnyebben kaphatsz defektet is. 

2018.06.25.

Nem csak a versenyautók, még a családi kocsik „beállításánál” is sokat számíthat néhány tized: az ORFK-OBB, a Magyar Autóklub és a Continental Hungaria látványos bemutatón...

2018.06.14.

A megfelelő keménységűre pumpált abroncsok élettartama hosszabb, tapadásuk biztosabb, általuk az autó úttartása jobb, a fogyasztása pedig kisebb. Ráadásul a legjobb defekt megelőzési módszer, ha rendszeresen ellenőrizzük a nyomást, és ha már ott vagyunk, átnézzük, van-e rajtuk apróbb sérülés....

2018.01.08.

A 2014. november után forgalomba helyezett járművek mindegyike rendelkezik keréknyomás-szenzorokkal Európában. A TPMS vagy RDKS rövidítésekkel illetett rendszer a téli/nyári kerékcsere illetve a gyorsan változó időjárás miatt megtréfálhatja az autósokat. Sokan nem is tudják, de a probléma...

2017.04.24.

2014. november 1. óta minden új, az Európai Unió területén forgalomba helyezett személygépjárműnek kötelező tartozéka a keréknyomás-felügyelő rendszer. A törvények adta kötelezettséget a gyártók eltérő módon építették be járműveikbe. Ezeket vesézzük ki következő...

2014.08.09.

A Continental abroncsnyomás-ellenőrző rendszere segíthet a fuvarozóknak a költségcsökkentésben, valamint a biztonságosabb és gazdaságosabb üzemeltetésben. A fuvarozásban részt vevő járművek 12 százaléka alacsony abroncsnyomással közlekedik.

2014.03.06.

Kedden új témát indítottunk útjára: a gépjármű üzemben tartók felelősségéről kezdtünk beszélni. Ma részletekbe bocsátkozunk és megnézzük mit, mikor és kinek kell felelősséggel elvégezni a jármű körül.

2014.02.21.

A keréknek kell olyannak lennie, mely levegővesztés után is képes viselni a defektes kerékre jutó terhelést, és vele korlátozott sebességgel és távolságon belül, leszerelés nélkül lehessen haladni.

Oldalak

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.06.14
Az Aston Martinhoz kerülő Adrian Hallmarkot Frank-Steffen Walliser váltja, aki 1995 óta dolgozik a....
2024.06.14
Országosan ellenőrzik az egyenruhások a járművezetőket 2024. június 17. és 23. között - írja a....
2024.06.14
Az Audi Hungaria idén is kitüntette a duális szakképzésében végzett legjobb tanulóit, akiknek....
2024.06.14
Tanulságos eredménnyel zárult a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. idei közlekedésbiztonsági....
2024.06.14
Már rendelhető a vadonatúj hajtáslánccal érkező Lexus UX 300h, mely a modell korábbi kiadását az UX....
2024.06.14
A kobotok az iparban egyre több előnyt nyújtanak a termelésben. Az együttműködő robotok és az....
2024.06.14
2024-ben az 5 tengelyen biztos kézzel! – Keressük Magyarország legjobb kamionsofőrjét....
2024.06.14
  Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új....
2024.06.14
A rendőrök egy ittas buszsofőrt állítottak meg az ausztriai Podersdorfban (Neusiedler See járás)....
2024.06.14
Megjelent egy közlekedési tábla, amit jelenleg főként Franciaországban használnak. Sokan még nem....