Kinek jutott eszébe a világ legnehezebb tereprali versenyére nevezni egy Rolls-Royce-szal és miért lett ez a verseny történetének egyik legszerethetőbb sztorija?
Amíg a tereprali világa roham tempóban növekszik, addig a ralizás csúcsa rég nem látott mélypontján van. Mi lehet az oka?
Úgy tűnik, hogy van olyan, ami még egy egykori B-csoport rali legendát is visszariaszt a világ legnehezebb tereprali versenyétől.
Amíg a legtöbbeknek csak elérhetetlen sportautók voltak, addig voltak, akik meglátták bennük a megfelelő alapot a terepralihoz, és elképesztő átépítésekbe kezdtek.
Már jövőre megpróbálkozhat végigcsinálni a világ legnehezebb tereprali futamját az Audi, méghozzá egy teljesen elektromos terepjáróval, amit útközben tölthetnének.
Összesen 7646 kilométer vár a 2021-es Dakar Rally mezőnyére, ám nem csak ezért lesz megpróbáltató és különleges a legendás tereprali verseny idei viadala.
Elsőre még nekem sem esett le, hogy ennyire jót tesz a Dakarnak a Közel-Keletre költözés, de ilyen jó hírek láttán, már nincs benne kétség.
A gyári színekben induló X-raid istálló ezúttal Mikko Hirvonent, Bryce Menzies-t és Yazeed Al-Rajhit ülteti be a három MINI ALL4 Racing versenyautó volánja mögé.
A Ferrari még sosem vet részt Dakar Rallyn, ezért Olcay Tuncay Karabulut, egy török tervező kísérletet tett rá, hogy megalkosson egy rallyautót, mely designfelkérés lesz a gyártóhoz.