K+F
Ázsiai piacra szánt Dongfeng modellek
Kínában január végén kezdődtek a koronavírus miatti korlátozások, a Reuters hírügynökség tudósításai szerint február második felétől kezdett egyre több gazdasági ágazat működni, márciusban pedig már néhány autógyárban is megindult a termelés.
Amint arról már beszámolt az Autószektor, március 24-én új modellel, a Volvo által fejlesztett Polestar 2-essel újraindultak a gyártószalagok a Luqiao városi telephelyen.
Akadtak követők: a legfrissebb újrainduló a francia PSA és a kínai Dongfeng több gyárában, Wuhanban és Chengduban ismét készülnek Peugeot és Citroën autók, Xiangyangban pedig motorok és sebességváltók. A vegyesvállalatnak fejlesztőközpontja van Wuhanban és Sanghajban.
A PSA másik vegyesvállalata a Csangan Automobil DS modelleket gyárt.
Európában, Észak-Amerikában, Dél-Amerikában és Indiában még mindig egyre több autógyár áll le, miközben Kínában ismét termel a BMW, a Daimler (Mercedes), a Fiat Chrysler, a Ford, a Geely, a Honda, a Nissan, a SAIC, a Tesla, a Toyota, a VW és a Volvo.
Elindult a termelés a Geely üzemében