A Xiaomi úgy döntött, hogy legyártja a szupererős, ezerötszáz lovas SU7 Ultra modelljét azzal a nem titkolt szándékkal, hogy megdöntse a Porsche Taycan nürburgringi pályacsúcsát. Aki ilyen autót akar venni, külön vizsgát kell letennie, ha maradéktalanul ki akarja aknázni a teljesítményében rejlő...
Az elmúlt hónapokban a BYD rohamléptékben próbált terjeszkedni szerte a világon, s hírek szerint most a világ ötödik legnépesebb országának, Pakisztánnak a piacát is célba vette, ott is fog gyárat építeni.
Szebb, modernebb, zöldebb és minden bizonnyal drágább is lesz majd az új MG ZS Hybrid+.
A BYD a világ hetedik legeladottabb márkájává avanzsált, megelőzve az új autók eladásaiban a Hondát és a Nissant.
Figyelemre méltó statisztikát mutatott be a prémium autókat gyártó kínai Zeekr, azt sugallva, hogy vásárlóinak túlnyomó többsége a német prémium márkák elhagyói.
Megújult a patinás kínai terepjáró, a BAIC BJ212-es, de a markáns, sallangtól mentes félkatonai jegyei, amelyektől oly népszerű lett házájában ez a modell, nem szenvedtek kárt a frissítéskor.
A Stellantis és a kínai ev-gyártó Zhejiang Leapmotor Technology közös vállalkozásának ez év májusában történt megalapítását követően a Leapmotor International júliusban szállította az első adag akkumulátoros elektromos járművet (BEV) Kínából Európába.
Korábban elképzelhetetlen együttműködéseket eredményezhet Európában a kínai gyártók beköltözése az öreg kontinensre.
A vezető autógyártók szinte egyként és egy időben ültek rá arra a divatra vagy tendenciára, hogy megszabadulnak az autós funkciókat vezérlő gomboktól és billentyűktől, és minél többet közülük érintőképernyőkön keresztül tesznek hozzáférhetővé.
Sok fronton, sok féle megoldással próbálkozott Kína, hogy betörjön az európai villanyautó piacra. Most eltakarítják, amik nem váltak be.