Ha megvalósul az EU E-car kategóriája, akár ide is eljuthat a BYD Racco.
Egy dolog buszokat és egyre komolyabban vehető hibrideket és villanyosokat az európai piacra zúdítani. Ám egy egészen más dolog a japánok saját kei car szegmensét megrohamozni.
Tényleg minden, jelenleg a palettán lévő Omoda és Jaecoo modell ugyanaz a padlólemez van? Kivel együttműködésben készültek a közös alapok?
Nem-nem. Nem kell még egy kávét innod. Jól olvasod. A Leapmotor egyre jobban ráérez, hogy miként szerettesse meg magát velünk itt Európában.
A B10-zel a Leapmotor az Európában legjelentősebb értékesítési volument képviselő C-szegmensbe érkezik meg egy SUV-val.
Olyan népszerű a frissen piacra dobott újgenerációs MG4 Kínában, hogy a kereslet kielégítése érdekében a gyártónak át kellett állítania a termelést.
Úgy is mondhatnánk: készül a kínai Great Wall nagymacskája.
Kínai járműveivel bővült az AutoWallis nagykereskedelmi üzletága, a kínai gyártó regionális bemutatkozóját is Budapesten tartotta meg.
A Nio közzétette vadonatúj SUV-jának belsejéről készített képeket. Az impozáns autó a kínai autópiacon a legnagyobb a sportterepjárók szegmensében.
Jelentősen felfutott a kínai autók értékesítése, 2025-ben immár 3303 kínai autó talált gazdára. A márkák között a Szegeden gyárat építő BYD vezet (1092 eladott jármű), magára talált az MG (1074 autó), szépen fogynak az Omodák is (602 autó). Közben...