Lassan hozzászokik a fülünk ahhoz, hogy Kína mindenben nagyobb, ami a globális autóipar rohamos villamosodásával hozható kapcsolatba. Kína a világ legnagyobb EV-piaca, ott gyártják a legtöbb EV-t, és nyomasztóan hatalmas szeletet hasít ki a világ akkumulátorgyártásából. És vajon miben a...
Kína elnöke nyilván kínai autóval jár, de orosz egyterűek koszorújában, amikor az amerikai elnököt látogatja.
Bőven átlépte az ezret a hazánkban idén eladott kínai autók száma és ebbe nem számoltuk bele a Kínában gyártott európai és amerikai modelleket (például BMW iX3, DS9, Volvo S90, Tesla Model 3 stb.)… A kínai autók inváziója még csak most indul, jövőre...
Hiába vagy tájékozott, biztosan meglepődsz, ha beülsz a BYD prezentációjára és aztán kipróbálod újdonságait.
Pontosan egy éve kezdte forgalmazni autóit Magyarországon a brit gyökerű kínai márka, az MG, és most, az egyéves évfordulón bemutatta három új modelljét, amellyel bővíti a hazai kínálatot.
Olasznak ígérik, de a valóságban kínai alkatrészekből építkeznek a DR Automobiles modelljei.
Korábban azért kellett egy-két évet várni, hogy nagy múltú autógyártók kínai másolata is befusson, de mostanra úgy tűnik, hogy egyszerre futnak be az eredetivel.
A kínai márkák rárúgták az autót Európára, mindenhol jelentős piaci részesedést szerezhetnek maguknak, de jó esély van rá, hogy az arányokat nézve nálunk teljesíthetnek az egyik legjobban.
A CAAM (kínai autógyártók szövetsége) adatai szerint a kínai gépjármű-kereskedelem január óta először szenvedett visszaesést éves szinten, júliusban 1,4 százalék mínusszal 2 millió 387 ezerre csökkent. Nézzük, melyek voltak a kínai vásárlók kedvencei. Hosszú a lista, sok eddig ismeretlen...
Az alkotás a BYD prémium almárkájának, a YangWangnak a gondozásában készült, és U8 kódnevet kapott.