Azért is lennének fontosak a Nio számára a strapabíróbb akkumulátorok, mert csak így válhatnának profitábilisabbá az akkumulátorcserélő központjaik.
Már teljes valójában láthatjuk az MG frissített kisautóját, ami immáron több európai piacon is feltűnhet.
A „kínai Maybachként” emlegetett luxusmodell, a Nio ET9-es párját ritkító képességgel rendelkezik: lerázza magáról a havat.
Pofátlanul másol le európai és amerikai autókat, majd nyom össze apróra egy kínai gyártó.
Már hivatalos képeken látható a BYD prémium almárkájának karcsú szedánja, ami döbbenetesen erős lesz.
A kínai Leapmotor autógyártóval kötött megállapodás keretében a Stellantis évi akár 150 ezer olcsó elektromos autót gyártana a torinói Mirafiori üzemben az Automotive News Europe autóipari szakportál hétfői beszámolója alapján.
Nálunk már kikopóban vannak, Kínában viszont még nagyon kedvelik a szedánokat, így nem csoda, hogy két nagyobb kínai autógyár is kigurított új szedán modelleket.
Changan Automobile Qiyuan E07-es modellje egyszerre akar SUV, kupé és pickup is lenni és ezt úgy oldja meg, hogy egy 1960-as évekbeli ötletet hasznosít újra.
Hírek szerint nagy dobásra készül a Great Wall Motors: a kínai autóipari óriás ZX névre hallgató márkát alapít, első modellje pedig egy hatalmas és pazar luxusszedán lesz olyan kivitelben, hogy birokra tudjon kelni a kategória trónját birtokló Bentley és Rolls-Royce műremekeivel.
Bőven átlépte az ezret a hazánkban idén eladott kínai autók száma és ebbe nem számoltuk bele a Kínában gyártott európai és amerikai modelleket (például BMW iX3, DS9, Volvo S90, Tesla Model 3 stb.)… A kínai autók inváziója még csak most indul, jövőre több mint valószínű, hogy hamarabb elérjük az...