Átadták a forgalomnak Romániában a moldvai autópálya újabb szakaszát

2025.12.25.
A kedden megnyitott sztrádaszakasszal 1416 kilométerre bővült Románia gyorsforgalmi úthálózata, amiből 146 kilométert idén adtak át. A közlekedési nagyberuházásokat figyelemmel követő Pro Infrastructura szakportál szerint a most megnyílt Foksány (Focsani) - Egyedhalma szakaszon nem készültek el a pihenőparkolók, a szakasz idei átadása érdekében pedig az A7-es pálya megépítését csaknem teljes egészében magára vállaló - Dorinel Umbrarescu román építkezési vállalkozó által ellenőrzött - UMB más építkezéseket "áldozott fel". A portál szerint a 2022-ben megkötött szerződések értelmében az A7-en autópályának mostanig el kellett volna érnie Páskánig (Pascani), de az építkezés jelenlegi állapota alapján az is kétséges, hogy 2026 végéig sikerül-e megnyitni a hiányzó 120 kilométernyi sztrádát, amelyet szintén az UMB épít. Ha az építő hajlandó lesz szakaszokban megnyitni a sztrádát, akkor van remény arra, hogy az A7-es augusztusig elérjen Románvásárig (Roman) és így a helyreállítási alapokból finanszírozott projekt ne veszítsen el egyetlen eurónyi uniós támogatást sem - írta a szakportál. A bukaresti vezetés azt követően tett konkrét lépéseket az A7-es autópálya megépítésére, hogy 2018-19-ben az országrész járművezetői autós felvonulásokat rendeztek Bukarestben, tiltakozva amiatt, hogy Moldvában addig egyetlen méternyi autópálya sem épült, ami megfosztja a gazdaságilag leszakadt térséget a felzárkózás lehetőségétől. A tüntetők akkor elsősorban a Marosvásárhelyt Jászvásárral (Iasi) összekötni hivatott, az "egyesülés autópályájának" nevezett A8-as sztráda megépítését követelték, hogy Moldva mielőbb az európai gyorsforgalmi úthálózathoz csatlakozzék. A bukaresti vezetés azonban a gyorsabban megvalósítható A7-es sztrádát részesítette előnyben. A Keleti-Kárpátokat átszelő A8-as autópályából még egyetlen szakasz sem készült el, de immár valamennyi hegyvidéki szakaszára meg van kötve a tervezési és kivitelezési szerződés és a Marosvásárhely és Nyárádszereda közötti, illetve a moldvai Páskán melletti szakaszokon megkezdődött már az építkezés. Fotó: CNAIR SA fb oldala További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

130 ezer sofőr közül ennyi volt alkohol vagy drog hatása alatt Magyarországon

2025.12.25.
A ROADPOL akciót - a szervezet éves ellenőrzési terve alapján - 2025. december 15. és 21. között tartották az ország útjain. Az ellenőrzés célzottan azon járművezetőkre irányult, akik alkohol vagy drog hatása alatt, ittas vagy bódult állapotban vezettek járművet. Az akció során a rendőrök 130.485 járművezetőt ellenőriztek, közülük 213 személy ellen indítottak eljárást ittas vagy bódult állapotban történő járművezetés gyanúja miatt. További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

Kínai rendőrautó állt szolgálatba Kaposváron

2025.12.25.
A Grand Automotive Central European kft. felajánlásával érkezett járművet december 22-én ünnepélyes keretek között adták át Budapesten, az Országos Rendőr-főkapitányságon. A rendezvényen Kiss Róbert r. ezredes, közrendvédelmi főosztályvető köszönetét fejezte ki a kínai Chery modellek magyarországi forgalmazójának. Kiemelte, hogy ez a felajánlás nem csak a tárgyi eszközöket jelenti, hanem egyértelmű bizonyítéka annak az elkötelezettségnek is, amivel a vállalat hozzájárul a közbiztonság erősítéséhez, valamint a rendőrség hatékony, és korszerű feladatellátásához. Az új járőrautó a Somogy Vármegyei Rendőr-főkapitányság Rendészeti Igazgatóság Közterületi Támogató Alosztályán teljesít szolgálatot. További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

Fontos világpremierrel készül a Hyundai a Brüsszeli Autószalonra

2025.12.25.
A villamosítás iránti elkötelezettségét megerősítve a Hyundai új elektromos modelleket mutat be 2026-ban. A sort a kínálat legnagyobb tagjával kezdi, amely a Brüsszeli Autószalonon (január 9-18.) tartja világpremierjét. A várakozások szerint az öt méternél jóval hosszabb Staria Electric egyterű hajtáslánca 215 lóerő körüli teljesítményre lesz képes, az energiaellátásról pedig 63 vagy 76 kWh‑s akkumulátorcsomag gondoskodik, ami kategóriájában versenyképes hatótávolságot ígér. A Hyundai annyit elárult, hogy a Staria Electric 800 voltos elektromos architektúrát használ, amely gyorstöltővel tíz perc alatt száz kilométerre elegendő töltéssel látja el az akkut. A sajtó képviselőit szeretettel várják a brüsszeli sajtótájékoztatóra, ahol Raf Van Nuffel, a Hyundai Motor Europe termékekért felelős alelnöke részletekbe menő tájékoztatást nyújt majd a világpremierről, valamint felvázolja a Hyundai 2026-os elektromosjármű-portfólióját érintő, következő lépéseket. „A Brüsszeli Autószalon továbbra is fontos számunkra: kiváló alkalom, hogy felhívjuk a figyelmet az európai ügyfelek részére kínált elektromos termékeink és technológiáink evolúciójára.” – mondta Raf Van Nuffel, a Hyundai Motor Europe termékekért felelős alelnöke. „A térség egyre gyorsabb ütemben halad a zéró károsanyag-kibocsátású mobilitás céljának megvalósítása felé. Ebben a kontextusban a brüsszelihez hasonló rendezvényeken nem csupán új modelleket mutatunk be, de azokat az innovációkat is a közönség elé tárjuk, amelyek a Hyundai járművek új generációja számára biztosítják az alapokat. Európa egyik legjelentősebb mobilitási innovátoraként a Hyundait örömmel tölti el, hogy az autószalon kiemelt figyelmet szentel a villamosításnak. Ez jól tükrözi azt a technológiai fejlődést és az ügyfelek elvárásait, amelyek a fenntartható közlekedés és szállítmányozás jövőjét alakítják a térségben.” Mit mutat be a Hyundai a Brüsszeli Autószalonon? A Hyundai itt ünnepli annak az új elektromos modellnek (várhatóan a Staria Electric) a világpremierjét, amely kiegészíti a márka meglévő elektromos típusainak kínálatát, az Instertől az Ioniq 9-ig. Ezen felül a brüsszeli szalon lesz az első európai autókiállítás, ahol a közönség találkozhat az új Ioniq 6-tal, és megismerheti annak tökéletesített aerodinamikai részleteit, valamint továbbfejlesztett utastéri technológiai megoldásait és digitális szolgáltatásait. A premiereken túl a Hyundai standján egy N-zóna várja az Ioniq 5 N és Ioniq 6 N sportmodellek iránt érdeklődő látogatókat. Emellett egy, az Insteroid tanulmányautó köré felépített, interaktív videojáték-sarkot is kialakítottak. Az Insteroid az Inster elektromos miniautó alapjaira épülő, a határokat feszegető koncepciójármű, amely a videojátékokat idéző megjelenését merész, sportos stíluselemekkel társítva az autóipari formatervezésben rejlő új lehetőségeket térképezi fel, miközben szemlélteti a Hyundai sorozatgyártású modelleken túlmutató kreativitását. A Brüsszeli Autószalon A Brüsszeli Autószalon Belgium legnagyobb beltéri rendezvénye, amelyen 2026-ban hatvannégy autómárka vesz részt. Legutóbb több mint 300 ezer látogató, valamint ezernél is több újságíró kereste fel a kiállítást, amelyre 38 országból érkeztek a vendégek, rávilágítva a rendezvény európai autóiparon belül elfoglalt jelentőségére. A sajtótájékoztatóra január 9-én, reggel 10 órakor kerül sor a Hyundai standján. További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!
Címkék: 

Visszafordult Bécsbe a Budapestre tartó repülőgép

2025.12.25.
Az Austrian Airlines több Air Baltic repülőgépet üzemeltet. Ezek egyike az Airbus A220-300. A szlovák fővárostól, Pozsonytól délkeletre az OS 639-es járat eltért az eredetileg tervezett útvonaltól, és kezdetben egy ideig körözött. A beszámolók szerint az AUA 639-es járata este 9:56-kor landolt ismét Budapest helyett Bécsben. „A visszatérésről azért döntöttünk, mert a budapesti javítás rövid időn belül nem lett volna lehetséges. Az utasokat ezután az Air Baltic pótlógépével szállították vissza Budapestre – sajnos késéssel” – mondta az AUA szóvívője – írja a Kurier.  
Címkék: 

Halálos baleset és teljes útzár szenteste

2025.12.24.
A halálos kimenetelű baleset miatt teljes pályás útlezárás van érvényben - közölte a Csongrád-Csanád Vármegyei Rendőr-főkapitányság a police.hu-n. A tájékoztatás szerint a baleset következtében az egyik jármű utasa olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen életét vesztette. A helyszíni szemle és a műszaki mentés idejére az út balesettel érintett szakaszán tejes pályás útlezárás van érvényben. A rendőrök a forgalmat Algyő irányába terelik.  

Mit érdemes tudni az EU új M1E kategóriájáról?

2025.12.24.
A hatalmas autóipari lobbinak köszönhetően az Európai Bizottság úgy döntött, hogy tovább tolja a belsőégésű motoros autók végleges kitiltását, legalábbis a kitűzött 2035-ös dátummal még biztos, hogy hagynak 10%-nyi helyet nekik az autógyártók kínálatában. Ezzel együtt az is kiderült, hogy mit takarnak azok a tervek, amiket pár hete Ursula von der Leyen ecsetelt az újságíróknak, miszerint szeretne az EU egy saját megfizethető, fenntartható kis autó kategóriát létrehozni a Japában sikeres kei car kategória alapján. Mostanra azt is tudjuk, hogy ebben a kategóriába kizárólag tisztán elektromos kisautók tartoznának, és a meglévő M1 személyautó kategória alá sorolnák őket M1E kódnéven. Az autók nem lehetnének hosszabbak, mint 4,2 méter, ami azért jóval nagyobb méret, mint a kei kategória 3,4 méteres hossza. Ez azt is jelentené, hogy az olyan autók, mint a Renault 5 vagy a Volkswagen ID Polo mind beleférnének ebbe a kategóriába, hogy ezzel értékes szuper krediteket szerezzenek a konszernnek, amivel kompenzálni tudják CO2 kvótájukat, és csökkenteni a büntetésre kifizetett vaskos összeget. Az alap 1 kredittel ellentétben az európai építésű M1E kategóriás autók után 1,3 kredit járna. Abban bíznak, hogy a szuper kredit rendszerből közvetve a magán vásárlók is jól jönnek ki, mert a piaci verseny és a zöldebb, helyi gyártás miatt megfizethetőbbé válhatnak ezek az autók. Természetesen csak akkor lesz végleges a tervezet, ha végleg jóváhagyja az Európai Parlament, de az Európai Bizottságnak az a terve, hogy legalább 10 évre be is fagyasszák ezeket a kitételeket, ezzel biztos kapaszkodót nyújtva a gyártóknak is. Ráadásul egy jól körbehatárolt kategória megteremtésével az államoknak is könnyebb kedvezményeket nyújtani, esetleg olcsóbb parkolást vagy saját sávhasználatot biztosítani. További részleteket a végleges jóváhagyás után tudhatunk meg. További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

Új, tisztán elektromos változat a Mercedes best seller-éből

2025.12.24.
Ahogyan a lenyűgöző filmstúdióba szervezett sajtónapon beszélgetni kezdtünk a kollégákkal, ott kötöttünk ki, hogy az autóipar a hajtáslánc fronton nem sok újdonságot kínál az elmúlt cirka 10 évben. Nincs új a nap alatt sem benzinmotoroknál, sem a dízeleknél, a kombinált hajtások is nagyjából stagnálnak, az EV szegmens pedig „csak” teszi a dolgát. Amivel minden új autó bemutatón találkozunk azok az infotainment rendszerek legújabb truvájai, az egyre nagyobb számban megjelenő világító alkatrészek és egyéb parasztvakító, akarom mondani elkápráztató fícsörök. Ebben a környezetben kell meggyőzni a vásárlókat, hogy az új termék jobb lesz nekik, mint az előző és a Mercedes ezt azon a határvonalon képes kommunikálni, ami még éppen nem lóg át a bazáriságba. Így érkezett meg 2025. év végére a márka legnépszerűbb modelljének vadi új változata, a tisztán elektromos GLC. A futó modell is nagyon jó Három éve jártunk a 253-as karosszériakódú GLC bemutatóján a ZalaZone-ban. Ott tudtuk meg, hogy a kifutó modell az előd (GLK) bukdácsolása után 2021-ben már csaknem elérte az ezerdarabos értékesítési számot Magyarországon. Annak is két és fél éve már, hogy nálam járt az akkor újdonságnak számító GLC 220d 4matic, majd a PHEV verzió, a GLC 400e, arról Csongi kollégám írt tesztet. Érkezik az új GLC Az idő eltelt, és érkeznie kell az új modellnek. Ezúttal egy tisztán elektromos meghajtású kivitellel debütál a GLC, amely a Mercedes új EV-stratégiájának immár második képviselője. Az első a már nem Magyarországon gyártott CLA volt. Az ott megismert műszaki alapok rendre visszaköszönnek az GLC-ben is, de természetesen tovább is merészkedtek a konstruktőrök. Három kérdése van az EV vásárlónak: Hatótáv, hatótáv és hatótáv. Ez az a paraméter, amiben mindenki igyekszik nagyobbat elérni, vagy legalább ígérni a másiknál. A Mercedes-Benz GLC sajtóanyagában is ez az első érdemi bekezdés, én sem tartogathatom tehát a cikk végére. Az energiáról a nettó 94 kWh-ás lítium-ion akkumulátor gondoskodik, amely 800 voltos rendszeren keresztül látja el árammal a GLC400 4matic 490 lóerős hajtásláncát. A 715 km-es hatótávolság egészen tisztességes, ráadásul köszönhetően a 330 kW-os DC-tölthetőségnek, mindössze 10 perc alatt több mint 300 km-es útra elegendő energiát képes felvenni. Ez még nem minden, mert az autót felkészítették a kétirányú töltésre, tehát adott esetben a házunk áramellátása is megoldható a GLC akkumulátoráról, ha az egyéb feltételek adottak. Az úttervezésnél a rendszer figyelembe veszi, ha a vontatás miatt magasabb a fogyasztás. Egyébként az új GLC akár 2,4 tonnás vontatmánnyal is elbír, aminek az irányítását a Trailer Manoeuvring Assist funkció segíti. Nem olyan már, mint egy félig elhasznált szappan Azt már a CLA új változatánál is el kellett mondanom, hogy a Mercedes korábbi EQE és EQS modelljeinek futurisztikus formavilága nem feltétlenül váltott ki a vásárlókból hurrá kiáltásokat. Azt hiszem ennél finomabban már tényleg nem érdemes írni a nyilvánvaló kudarcról. Hamar felismerte ezt a gyártó és újra autóformájú autókat kezdtek tervezni. A friss GLC pedig nem csak klasszikus SUV vonalvezetésű lett, hanem önmagában is nagyon szép. Nem kérdés, hogy a látványt az új, eddig soha-sehol nem alkalmazott hűtőrács (aminek már semmi köze a hűtéshez) határozza meg. Amellett, hogy ez az első panel a klasszikus Mercedes-Benz modellek világát idézi (vessünk egy pillantást W108, a W111, vagy akár még a W126-os modellekre), az újhullámot a 942 db négyzet alakú, egyenként vezérelhető pont adja. Ha ránézünk a panel robbantott ábrájára, akkor beláthatjuk, ebben azért tényleg van munkaóra. Kivilágítható a keret és világít a csillag három ágának kontúrja is, a négyzetek pedig remek fényjátékkal fogadják vezetőt. (Európában szerencsére az embléma befoglaló köre nem világíthat, de más országban ezzel is találkozhatunk majd.) Még az autó elejénél maradva beszélnünk kell a fényszórókról. A Digital Light előző verziója oldalanként 1,2 millió képpontot volt képes előállítani mikrotükrök segítségével. Az új generációnál nem tükrök, hanem mikro-LED-ek vannak, így sikerült a fényszóró tömegét és elektromos fogyasztását is csökkenteni (ez utóbbit felére), miközben 40%-al nagyobb fénymezőt kínál. Megmaradtak a besüllyedő kilincsek és a hátsó vészhárító kipufogónyílásra hajazó elemei is. Ahogyan a CLA-ban, az új GLE-ben is gigantikus méretű panoráma üvegtetőt találunk, amelynek különlegessége, hogy 8 különböző réteg biztosítja a sok elérhető funkciót. A két üveglap között egy ezüst alapú nanoréteg segít a hőszigetelésben és egy polivinil-butiral (PVB) réteg az UV-védelemben. Ez után jön a PDLC réteg: a Polymer Dispersed Liquid Crystal egy okos üvegfólia, amivel szabályozható a tetőablak áttetszősége. Ismét egy PVB réteg következik, majd pedig a hangulatvilágítás részét képező, 162 Mercedes-csillagot tartalmazó réteget tartalmaz a tető. Az alsó üvegréteg alatt még egy hőháztartást segítő réteg zárja sort. A fejlesztésnek köszönhetően 9 szegmensben változtatható az árnyékolás, ki-be kapcsolhatók a változtatható színű csillagocskák. Tényleg jól néz ki. Csaknem egyméteres a kijelző Az oszloptól oszlopig tartó belső kijelző sem újdonság már, de ekkora méretben még nem láttunk egybefüggő monitort autóban. Az MBUX Hyperscreen névre hallgató csúcskivitel 7 mm híján 1 méter széles és a szegmensek nélküli kialakítással vissza is él a Merci. Első körben készültek például tengermélyi varázs látványvilággal, de megmutatták nekünk a tábortüzes hangulatot is, ezekhez persze hangeffektek is járnak, sőt, a tábortűz melegét a szellőzőnyíláson is megkapjuk. Na, ekkor sóhajtottam fel, hogy már nem az autó műszaki képességeivel turnéznak a gyártók. De legyek őszinte? Az áldóját, nagyon jól nézett ki mindkét show! A kifutó GLC-hez képest az új 84 mm-el hosszabb tengelytávolsága megteszi hatását az utastér méreteiben is. Nőtt az utasok fej- és lábtere, de az igazán ütős adatot a csomagtartóról kaptuk: alaphelyzetben 570 litert pakolhatunk hátra, de az ülések lehajtásával több mint másfél köbméter áll rendelkezésünkre. A maradékot pedig pakolhatjuk az első csomagtartóba, vagyis frunk-ba, ami 128 liter kapacitású. A motorház fedél néven ismert karosszériaelem nyitása is megújult, az első emblémát kell (határozottan) megnyomni, ezután nyitható a frunk-fedél. A Mercedes hallgat a vásárlóira és az utastér két részletében is feltűnt, hogy a korábban szapult megoldások helyett a bevált módszereket alkalmazzák. Az egyik a kormány kapacitív vezérlői helyett a nyomkodható, billenthető kapcsolók visszavétele volt. Ez utóbbi az ülésállító gombokra is igaz. A másikról nem beszélt még senki, de az utóbbi évek modelljeiben a központi zár gombjai éppen a kilincs előtti részre kerültek és nyitáskor a támaszkodó tenyér megnyomta azokat. Most a kilincs mélyedésébe kerültek vissza, amit innen is nagyon köszönünk és a W214 modellfrissítéséhez is határozottan javasoljuk! Balra a kifutó, jobbra az új GLC belső kilincse Igen, van AI is Nem maradhat ki a bemutatóból, hogy az új GLC-ben is két mesterséges intelligencia teljesít szolgálatot. Az immár 4. generációs MBUX rendszer sokféleképpen tanul a vezetőtől és alkalmazkodik is hozzá. Persze már alapból van több mint 40 alkalmazás telepítve, a belső kamerával akár egy videós meetingen is részt vehetünk, de streemelhetünk, játszhatunk és internezhetünk is. Se vége, se hossza a funkcióknak Nekem itt a cikkben megvannak a helykorlátaim és az a ritka helyzet állt elő, hogy az autóhoz kiadott sajtóanyag önmagában is hosszabb ennél. Melyik ujjamat harapjam, mit hagyjak szó nélkül? A légrugózást? Az átlátszó motorház fedél kameranézetet az off-road helyzetekhez? A négyféle hajtáslánc-futóműhangolást? A tíz kamerából, tizenkettő ultrahangos érzékelőből és öt radarból álló szenzorhegyet, amely alapján valós képet alkot az aktuális közlekedési szituációról? A városban is működő sávváltás segédet? A hátsó motorba integrált kétfokozatú váltót? A hátsókerék kormányzást? Vagy azt, hogy ez az autó már nem csak párhuzamos és merőleges parkolóhelyekre tud beállni, hanem felismeri a halszálkás kialakítást is, vagy hogy akkor is kiparkol magától, ha nem az automatika állt be? A hanggenerátort, az utas-, vagy a gyalogosvédelmi funkciókat, vagy karbonsemleges gyártást? Képtelenség mindent egy cikkben bemutatni. Egy fontos dolog maradt ki, az ára. Ha ma megnyitjuk a konfigurátort, akkor a számláló még éppen nem éri el a harmincmillió forintot. Ha megkezdjük az extrázást, akkor ez könnyen a negyvenmilliós határ fölé toljuk. De hát ez egy Mercedes. Nem kétséges, hogy ez az árszínvonal nem emeli majd a népautók körébe az új, tisztán elektromos GLC-t. De hogy ez az autó az európai autógyártás újra vonzóvá tételének nagy lendületet ad, az biztos. Várjuk a tesztautót és folytatjuk!

Ingolstadt: új kommunikációs vezető az Audinál

2025.12.24.
Koronajárvány, ukrajnai háború, a négy karika átalakulása: Dirk Arnold sikeresen vezette az Audi kommunikációját a kihívásokkal teli időkben. Az év végén nyugdíjba vonul. 2026. január 1-jétől Carolin Strunz vezeti a globális kommunikációt és a vállalati kapcsolatokat. Gernot Döllnernek, az AUDI AG igazgatótanácsa elnökének fog beszámolni. Carolin Strunz Fotó: Audi „Az Audinak globálisan versenyképesnek kell maradnia, és alakítania kell a mobilitás jövőjét. Ennek eléréséhez világos és hiteles kommunikációra van szükségünk – mind belsőleg, mind külsőleg” – mondja Gernot Döllner, az AUDI AG vezérigazgatója. „Carolin Strunz vezetésével az Audi kommunikációs csapata újabb alapot teremt ahhoz, hogy az Audi ne csak reagáljon a piaci változásokra és a geopolitikai kihívásokra, hanem aktívan alakítsa is azokat a kommunikáció révén. Vele együtt egy olyan szakértőt szerzünk a stratégiai kommunikáció és a vállalati kapcsolatok terén, akinek iparágakon átívelő szakértelme segít az Audinak világosan kommunikálni a komplex tartalmakat, bizalmat építeni, és átfogó átalakulási folyamatokon keresztül vezetni vállalatunkat” – folytatja Döllner. Carolin Strunz több mint 20 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a vállalati kommunikáció és a közkapcsolatok területén. Tanácsadói és vezetői pozíciókat töltött be innovációvezérelt vállalatoknál és szervezeteknél a technológiai, gyógyszeripari és más szektorban. Legutóbb a Syngenta Csoport kommunikációs vezetőjeként a vállalat és igazgatótanácsának globális pozicionálásáért volt felelős. Korábban saját kommunikációs tanácsadó céget vezetett, és a Scholz & Friends ügynökségnél dolgozott. Carolin Strunz nemzetközi tárgyalások és politikaalkotás szakon Executive Master diplomával rendelkezik a genfi ​​Graduate Institute-ban, valamint társadalomtudományokból mesterdiplomával a Fribourg Egyetemen (Svájc), kommunikáció, újságírás és nemzetközi kapcsolatok szakirányon. Dirk Arnold több mint 17 év után vonul nyugdíjba az Auditól saját kérésére. Gernot Döllner hangsúlyozza: „Dirk Arnold higgadtsággal és stratégiai készséggel védte meg és erősítette a vállalat hírnevét a nehéz időkben. Újratervezte a márka üzenetküldési keretrendszerét, és a jövőre pozicionálta azt, ügyesen kezelte a válságokat, és sikeresen bemutatta termékeinket az alkalmazottaknak és az újságíróknak. Az igazgatótanács nevében köszönjük neki kiemelkedő elkötelezettségét, és minden jót kívánunk neki megérdemelt nyugdíjához.” Dirk Arnold saját kérésére nyugdíjba vonul. Fotó: Audi Dirk Arnold 2018 óta vezeti az Audi globális kommunikációját, amely szerepkör ma már a politikát és a külkapcsolatokat is magában foglalja. 1992 és 2002 között már dolgozott a márkánál, többek között a németországi marketing vezetőjeként. Ezután a BMW-hez került, ahol 2007-től kezdve különféle felelős kommunikációs és marketing pozíciókat töltött be, többek között az Egyesült Államokban is.  
Címkék: 

Oldalak

 

Az oldal fő támogatója